CS Killar!

I fredags hade jag, Björn och Jackalin en liten "gettogether" med tema dataspel och inmundigande av alkolhol. Det blev baskemig en riktig hit. Spelet för kväll fick bli en kär återförening: Counter-Strike. Jäkligt skoj det där. Men man var verkligen kass efter att inte ha spelat på flera år. Har knappt spelat ett first person shooter sen CS. Men några kills fick man. Det viktaste var i alla fall att vi hade riktigt trevligt. Tack för trevligt sällskap! Och tack kära Anki för att du stod ut!

I morse var det Vasaloppet. När jag var yngre hade jag en föreställning om att nån gång i mitt vuxna liv åka ett Vasalopp. I nuläget ser det väl inte så där jäkla ljust ut. Min skidteknik är väl ungefär i samma klass som en 10-årings. Dessutom verkar det ganska jobbigt. Men om nån utmanar mig kanske?

Kommentarer
Postat av: anki.

Hade nog också en sån tanke när jag nån gång stod & delade ut blåbärssoppa på Vasaloppet...men jag tror inte att jag ens skulle komma EN mil så jag vågar mig inte på en utmaning =)

2009-03-02 @ 19:03:07
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: Syrran

Tack för idag min älskade lillebror! Vi har haft en så mysig och rolig dag tillsammans med er! Massor av kramar till er alla <3

2009-03-04 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0