En resa i tiden..

Igår var det söndag och babysim. Första gången på 3 veckor som jag är med och badar. Det är ju hur skoj som helst! Dyka, sjunga, plaska, springa å ta kort. Men det bästa är ändå att Ebba tycker att det är hur skoj som helst.

På kvällen blev till att kika på film, Meet the Robinsons. Hade hört från flera håll att den skulle vara bra. Och visst var den väl det. Men man blir alltid så förvirrad av filmer med tidsresor i. Om man tänker lite så är det  ju ganska svårt att få allting att gå ihop. T.ex. om jag träffar mig själv i framtiden, framtids-jag är och fiskar. Nu vet jag att jag kommer att fiska vid exakt det tillfället. Men om jag struntar i att åka och fiska? Kommer jag då att veta det överhuvudtaget?
Och förresten, om man i framtiden uppfunnit en tidsmaskin, borde vi inte då redan veta om det, Om de har rest bakåt i tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0