Fars dag

Igår firade jag min allra första fars dag. Fantastiskt! Trots att Ebba bara är 5 månader så hade hon köpt presenter åt mig. 2 par tuffa strumpor med dödskallar på och en body (åt henne själv) med ett tryck av en bild på mig och henne. Tack så mycket lillstumpan!

Ledig vecka nu. Troligtvis kommer vi att börja packa ner en massa skit redan nu. Sånt som man inte behöver. Konstigt ändå att sånt man inte behöver inte nödvändigtvis är synonymt med saker man kan kasta. Prydnadssaker är iofs sånt man inte behöver men det finns ju en anledning att spara dem iaf. Men jag menar andra saker, som t.ex. att vårt förråd är ganska fullt med prylar. Jaja.. jag vet ingen speciell pryl så här på rak arm, så det kan inte vara så illa. Nåt lass till återvinningen kommer det ändå att bli. Det är alltid lika roligt. Minns när vi bytte ut toalettstolen när vi flyttade hit. Var jäkligt skoj att åka iväg med den till återvinningen och kasta den med all kraft ner i en kontainer så att den gick i tusen bitar. Det finns inte mycket som är roligare än att demolera saker.

Kommentarer
Postat av: anki.

pendulum wall clock?

2007-11-12 @ 13:46:59
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0