Färdigparasiterat...

Ibland brukar jag tänka på utomjordingarna i Independence Day, och att dom är lite grann som mig och Anki. Åker runt från planet till planet och använder upp resurserna. Inte för att vi använder upp resurserna eller så, men jag brukar ändå tänka på det. För nu är det nämligen dags att flytta igen. Blir fjärde boendet på 3½ år. Den här gången hoppas jag att det kan bli för gott (100 år åtminstone). Man kanske inte ska säga alldeles för mycket då vi inte skrivit på pappren än. Men man kan väl säga att det är ett hus som ligger i Vallhov och att det känns jävligt bra.

Tanken slog mig i skrivande stund att den som känner sig manad att hjälpa till med flytten kan ju anmäla sig frivillig på kommentarer =)

På återseende... skrivande..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej tokbloggarn! Jag å Jingis är ju redan anmälda så nu har ni iaf två muskelmassor till hjälp :-) hämta kartongerna när ni vill. *kram*

2007-11-08 @ 17:26:41
Postat av: anki.

jag har inget val va?

2007-11-08 @ 20:35:39
Postat av: Papi

Jippi, har gått och väntat en längre tid på att få köra några flyttlass. Det var alldeles för länge sen sist. Fixar lyset på draget idag. Siggo & Jag har lag upp ett träningsschema, första passet var 05:00 idag med rask promenad. Gymmet på Stf 96 är uppbokat till Jul. När ska vi börja? Till er tjänst. Papi & Siggo

2007-11-09 @ 07:41:12
Postat av: anki.

ni är inte riktigt kloka!!!!

2007-11-09 @ 08:23:40
Postat av: Svärmor

Ställer självklart upp vid flytten, som barnvakt förstås, ha ha

2007-11-12 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0