Mustasch!

Tror bestämt att jag har fått en släng av 80-talssjuka. Jag har nämligen skaffat mig en utomordenligt stilig mustasch! Tänkte hänga på trenden med aftonsbladets mustaschtävling.
Men... hur fult är det egentligen med mustasch? Om jag satt och berättade om hur mitt hus hade brunnit ner och att jag förlorat allt jag äger. Skulle ni då kunna håller er för skratt om jag satt där med en rotborste under snoken?
Jag har till och med svårt att hålla mig för skratt själv när jag ser mig i spegeln. Men vad gör man inte för ett gott skratt!

Det här är underhållning! Ha ett gott skratt!





Kommentarer
Postat av: Hjort

Hahahah!
Andreas du är väldigt söt.

2007-05-10 @ 16:30:02
Postat av: Syrran

Snus! JAg gillar din musch!!!!! Undrar om bebis gor det? Manga kramar till ER. Tack for messet av mamma

2007-05-12 @ 19:44:56
Postat av: Anonym

Vilken schysst mustasch. Någonting som pappa Stefan hade vid tidigt 90-tal vill jag minnas :)
Ha det bra och hälsa

2007-05-14 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0