Last day of april..

Igår var det sista april och en annan var fast nere på verket som ett annat jon. Men jag lyckades komma ifrån några timmar tidigare så jag drog till farsan där Anki och övrig familj väntade. Åt lite grillade hamburgare och drack nån öl. Mattis kom förbi med sitt Wii. LIte roligt det där. Minsta lilla spel kan vara så jäkla skoj. Och det verkar ju gå hem i alla åldrar. Farsan är så taggad på det där spelet så han nästan inte lämnar ifrån sig handkontrollen.

Nu ska jag strax iväg på kalas och fira Daniel som fyller 32. Hörde att syrran hade bakat hela dagen i söndags så jag hoppas på nåt alldeles extra =)

Sen ska jag jobba.....

Kul blogg va? Vad är det egentligen som gör en blogg bra? Ska det vara så att den som läser känner igen sig? Ska man hitta på finurliga saker? Ska man skriva om precis vad man gjort i minsta detalj? Svårt att veta det där. Själv tänkte jag överraska mig själv nån dag med att skriva om Tomas Di Leva och rymden. Hade även en topic på gång som skulle handla om hur Göran Persson stal godis från en gris. Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0