Fix

Har suttit i fipplat med designen på bloggen i säkert hur länge som helst nu. Tyckte väl att det blev ok. Säg gärna till om ni har några synpunkter. I synnerhet när det gäller bakgrunden.

Skulle prova att sätta i bilbarnstolen för första gången idag. Gick som väntat åt skogen för att vi hade för kort bälte. Det gäller tydligen som regel att Saab och Volvo har för korta bälten. I tron om att vi skulle få byta ut vår nya fina mot en gammal och sunkig stol (vi har hyrt den), åkte jag ner till Interlek för att fråga vad man kunde göra. Till min stora glädje och förvåning kastar dom fram en bas till stolen. Det innebär att man bara "klickar" dit stolen varje gång man ska sätta i den och bältet räcker till mycket bättre. JiHoo! Prisa interlek!

I måndags var det premiärmatch i korpen. Det gick inte så där skitbra. Laget skötte sig väl bra en bit in i andra halvlek. Då petade Hårdrockarna i en boll i röven på oss och fortsatte med att smeta dit 2 till. Slutresultatet 0-3 var lite missvisande tycker jag. Men vi skapade egentligen inte så mycket framåt. Och där kan jag väl ta på mig en del av ansvaret. Var som en yr höna som hade 10 kilos blydobbar på skorna.

Idag är det dags för andra matchen. Har spenderat vilan mellan matcherna med att peta bort blydobbarna och ersatt dem med dobbar i ett lätt matrial. I dag ska bollen in. Om nån är sugen att kika så är det 19.00 i stadsparken. Vi har orange tröjor. Wish me luck!
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Anglo! Du kommer bli en finfin pappa som fixar och grejjar så bra med Interlek! Vi måste komma förbi nån dag och kolla nu när du spelar igen.
Många kramar,
syrran

2007-05-31 @ 21:47:39
Postat av: Hjort

Jag tycker inte piraten var värd 5 i betyg, den var ju alldeles för förvirrande!

2007-06-01 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0