Bomber å granater!

Igår var en ganska händelserik dag. Det började med att jag var så där sedvanligt trött av nån ofattbar anledning, så jag vaknade strax efter tolv. Käkade en näringsrik tallrik nudlar. Därefter bar det av ut på baksidan där gräsklipparen väntade på mig. Det gick så där bra som det kan när man klipper gräs. Vi hade ju även en övervuxen rabatt som måste som måste tas om hand om. Spade, kratta och gräsfrö fixade den biffen. Hoppas att det växer till sig nu.
Så efter en sisådär 2 1/2-3 timmar i solen med min bara överkropp i klassisk svenne nyans lyckades jag ådra mig en rekordelig bränna på ryggen. Härligt härligt!

På kvällen stack jag och Anki (och bebisen) in till Gävle på Pirates of the Caribbean: At World's End. Den var som väntat riktigt bra och underhållande. Som vanligt innehåller den ungefär 1000 olika vändningar och alla lurar alla. Man vet aldrig var det ska sluta. Johnny är Johnny, men ibland känns som om filmmakarna pressar Johnny på Johnny alldeles på gränser för mycket. Men dom håller sig inom ramarna. Keira och Orlando hånglar lagom mycket.
För dock inte varför alla barn ska behöva se den. Skämten håller iofs ibland Disney-klass men är ändå på någotsånär vuxennivå. Och dom dödar ju varandra till höger å vänster. Men är det inge blod så är det väl ok?
Betyg: 5 jolly roger av 5. Johnny får 5.2 Johnnysar av 5 och ligger därför strax över gränser för vad som är acceptabelt.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Snart ar vi hemma a ska UMGAS med er igen!!! Manga kramar

2007-05-25 @ 05:00:42
Postat av: anki.

fast det är ju lite konstigt, bara för att det inte är blod så är det helt ok att de får se när man sticker svärd och andra plåtföremål igenom folks kroppar! de kanske tycker det är ok att göra så då....det kommer ju iaf inge blod!!

2007-05-25 @ 06:34:27
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0