Another day in quicksand...

Idag har jag äntligen fått tummen ur och burit ner saker från det blivande bebisrummet! Tanken från början var att jag skulle sätta igång med det direkt efter jag blev klar med datorrummet. Men då kunde jag nästan känna hur det drog i ett ofta använt organ - Latmasken. För nog måste det väl finnas nån form av organ eller liknande som styrs av ens DNA-kod? Jag tror i så fall att min har 2 funktioner. Den första finns det 2 lägen på. På och Av. Det är den som styr om jag ska börja göra en sak. För det mesta är den Av. Den andra har bara ett endaste läge. Den sätts igång som en följd av att den första blir På. Och den får kroppen att pumpa adrenalin och gudarna vet vad. För när jag väl satt igång med nåt så vill jag att det ska ske ögonblickligen och jag slutar oftast inte förrän det är klart. Om jag slutar finns det inga garantier för att den första funktionen inte blir satt på Av i flera veckor.
Jag tror inte på nåt vis att jag är ensam om den här uppsättningen av DNA. Jag har sett den hos andra människor också. Oftast är det män det handlar om... Å andra sidan besitter kvinnor förmågan att aktivera funktionen hos män så enligt evolutionens lära har dom väl inget behov av den genen.

"Arbeit macht müde"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0