Återtåget...

Idag är det ganska nästan en månad sen jag skrev... Det är väldigt dåligt av mig, jag vet. Men jag har inte riktigt haft ork till det helt enkelt. Knappt orkat sitta vid datorn alls. Eller jag har snarare inte haft lust att ta mig tid till det. Jag tänker inte orka skriva nåt om vad som hänt under månaden som vart.

Idag fyller min minsta prinsessa 1 månad! Grattis på dig dotra min! Den här första månaden har varit fantastisk, med undantag för några få stunder när allt inte går som man vill.

Hmm.. jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva. Kan det vara bristen på sömn? Jag sover ju inte så där 100%-igt direkt. Men det kan jag inte beskylla Ebba för. Nog för att hon väcker en några gånger på natten, men det är ett försumligt antal minuters sömn som går till spillo vid de tillfällena. Nä, man får skylla sig själv som inte lägger sig i tid och sånt där. Tur att jag har eftermiddag den här veckan så jag slipper bekymra mig över att lägga mig i tid.

Nä va fan... återkommer inom en snar framtid med nånting skoj att förtälja!
Sug på den här så länge: "När jag blir pappa ska jag bli stor!"


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det var nåt som var sant det :-) Ses på onsdag!

2007-07-09 @ 16:40:19
Postat av: Syrran igen

JÄTTEGRATTIS till dig för att du fått fast jobb! Jag är så glad för er skull. Kram

2007-07-12 @ 23:30:41
Postat av: Syrran igen

JÄTTEGRATTIS till dig för att du fått fast jobb! Jag är så glad för er skull. Kram

2007-07-12 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0