3 pinnar muck!

Nu har jag bara 3 nätter kvar innan jag går på ledigheten! Visserligen jobbar jag ju 2 helger innan den riktiga semestern, men dom räknas knappt. Det ska bli förbannat härligt att vara ledig. Att kunna göra saker med lilla familjen och bara njuta. Och jag tänkte också att jag kanske skulle ta mig lite tid och komma ikapp lite med polarna. Har inte blivit mycket av den varan på sistone. Om det nu är nån som tycker att jag har vart för anonym så ber jag ödmjukast om ursäkt.... eller inte. Jaja.

Vecka 33 bär det av söderut för ett besök på Smålandskusten och Öland. Ska bo hos morsan i en så där 4 nätter och göra lite utflykter på dagarna. På väg norrut och hemåt tänkte vi ta vägen förbi Jönköping och spendera 2 nätter på hotell där. Är ju bara ett stenkast ut till Visingsö där dom har tornerspel och medelstidmarknad m.m.

I övrigt vette tusan vad det blir för happenings på semestern. Vissa saker kan jag dock svara på:
Öl? -Ja
Vin? -Nja
Whiskey? -Jolå!
Grillat? -Jajjebass!
Cityfest? -Nix pix
Familjen? -Självklart
Bada naken? -Förhoppningvis
Bli grinig sista dagen på semestern och känna efter ordentligt så att man kan vara helt säker på att man inte är sjuk? -Ofrånkomligt


Kommentarer
Postat av: Syrran

Sicken frekvent bloggare min lillebror blitt :-)

2007-07-24 @ 21:44:04
Postat av: Syrran igen

Härligt och bra att du får vara lite ledig nu! Det är du värd :-) Så att du kan hitta på roliga saker med din gulliga familj. Många kramar!

2007-07-28 @ 22:46:44
Postat av: Anna

Fan va härligt å äntligen få semester! Kanske du lyckas pricka in den ganska fint till sommaren och värmen som tydligen ska komma och som alla vi andra har missat! GRATTIS!

2007-08-03 @ 15:16:42
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Kotto

Grattis till anställningen :) Själv så kanske jag börjar på sandvik också, känner jag vill byta arbete. Och jo..jag ska bli pappa snart jag med:) Underbart :)

2007-08-23 @ 12:22:36
Postat av: Hjort

Torrt. Det är torrt här ante!

2007-09-09 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0