En resa tar sin början...

Just nu idag sitter jag här för första gången och ska skriva mitt första blogg-inlägg. Har länge vart lite motsträvig till såna här nymodigheter. Typ. Eller så är det bara att jag inte fattat varför jag ska skriva blogg och att jag inte orkar.
Men likväl sitter jag här och skriver.

Idag ska jag och Anki in till förlossningen i Gävle och kika runt lite grann, få reda på hur det går till osv. Har man tur så pågår det ingen förlossning för tillfället som man kan råka bevittna. Barnmorska ska snacka lite om vilka droger man kan få. Undrar om man som pappa får nåt lugnande eller om man måste ta med sig eget?

Jaja... ska väl åka nu. På återseende.

Dagens Visdomsord:
 "Den som gillrar en fälla tappar oftast smöret och fastnar med skägget i grannens brevlåda."
Andreas Sundberg 23/4-07

Kommentarer
Postat av: Hjort

Swing, ska du bli fet när du blir farsa?

2007-04-23 @ 13:58:06
Postat av: anki.

jag kan säkert trycka i en akupunkturnål eller två nånstans på dig...lustgasen behåller jag nog själv!!

2007-04-25 @ 00:08:35
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Ann-Sofi

Va söt du är som börjat blogga :-)

2007-04-25 @ 19:23:31
Postat av: alfahanen

verkligen jättesöt andreas =)

2007-04-27 @ 00:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0