Don't do drugs..

Har efter en helg i arbetandets tecken avslutat veckan med att kolla på "Reqiuem for a dream". Kanske den vore en film att visa i skolan i avskräckande syfte? Om du knarkar får du hål i armen och måste ta bort den. Och bantartanten är inte så mycket bättre. Nä det var minsann en riktigt vidrig film, men inte så att man tyckte den var dålig. Nånting höll ju en kvar vid den iaf. Om jag skulle vara tvungen att ge den ett betyg så skulle det nog bli tre infekterade sprutor av fem möjliga.

Kommande vecka kommer ta vid där den här veckan slutar. Alltså med jobb. Eftermiddag är såå jäkla skoj! Önskar att jag fick gå ständig eftermiddag så jag slapp träffa några andra människor än mina arbetskamrater. Om Anki och går ständig eftermiddag kan vi ju sälja datorn, TV:n, ja i princip allt som man fyller fritiden med. Då skulle man få massor av pengar över till att spara till nåt som man ändå aldrig får tid till.

För övrigt hände det nåt spännande imorse. Kl. 5.30 ringer telefonen när jag står i omklädningsrummet. Det visar sig att det är en något fundersam farfar som undrar varför jag ringt till honom. Efter en stund går det upp för mig att hade ringt upp honom i fickan, så jag kollar min upprindga nummer-lista. Tydligen hade jag inte nöjt mig med att ringa till farfar utan hade även lyckats ringa till en lumparpolare som jag inte pratat med sen muck. Hade även ringt upp den mycket kryptiska kontakten "En majs". Undersökte numret som var ett sandviks-nummer som gick till nån chef av nåt slag som jag försökte fixa ett inkörningstillstånd med. Undra om jag kommer få ett sånt nu?

"Morgonstund är oftast inte alls gyllene utan mer en nyans av brunt som närmar sig bajs"

Kommentarer
Postat av: Hjort

Bra bra, en blogg om dagen är bra för magen. Håll tempot nu Ante.

Jag är besviken, Reqiuem for a dream får lätt 5 infekterade sprutor. Kan någon film få mer infekterade sprutor?

2007-04-30 @ 10:00:18
Postat av: anki.

duu....vill du dela ut fler infekterade sprutor så kanske det är dags även för dig att se Trainspotting...för visst är det väl så illa att du missat den??!

2007-04-30 @ 17:16:47
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0